Regulamin

Regulamin sklepu internetowego capitalexpert.pl

§ 1. Informacje ogólne:
 
Definicje:

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.

Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.

Regulamin – niniejszy regulamin.

Sklep - sklep internetowy Capital Expert prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://capitalexpert.pl

Sprzedawca – CAPITAL EXPERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą pod adresem ul. Zielna 31C, 15-339 Białystok, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod nr KRS 0000493477, NIP 5423235500, nr REGON 20082844800000, kapitał zakładowy 5000,00 zł, kapitał wpłacony 5000,00 zł.

  1. Sklep internetowy capitalexpert.pl przeznaczony jest dla klientów biznesowych.
  2. Niniejszy regulamin, zwany dalej Regulaminem określa zasady sprzedaży w Sklepie.
  3. Złożenie zamówienia w Sklepie jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.
  4. Oferta Sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
  5. Sklep może odstąpić od realizacji całości lub części zamówienia bez podawania przyczyny, lecz po wcześniejszym poinformowaniu o tym kupującego.
  6. W Sklepie realizowane są tylko zakupy hurtowe.
  7. Klientem Sklepu może być tylko firma posiadająca nadany i aktywny numer NIP.
  8. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany te stają się obowiązujące od chwili opublikowania ich na stronach internetowych Sklepu.
§ 2. Oferta:
  1. Przedmiotem sprzedaży są produkty dostępne w Sklepie w momencie składania zamówienia.
  2. Wszystkie produkty są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję producenta.
  3. Sklep może udzielać indywidualnych rabatów.
§ 3. Zamówienia i realizacja:
  1. Dostawa na terenie całego kraju odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich zgodnie z regulaminem firmy przewozowej.
  2. Planowane terminy dostaw to 1-2 dni robocze od momentu nadania paczki.
  3. Sklep nie umożliwią odbiorów osobistych.
  4. Warunkiem realizacji zamówień w Sklepie jest rejestracja na stronie capitalexpert.pl i akceptacja statusu Hurtownika przez Sklep
  5. Zamówienia na stronie capitalexpert.pl powodują generowanie automatycznych wiadomości e-mail przesyłanych do Klienta.
§ 4. Formy płatności
  1. Możliwe są następujące formy płatności:
    1. przelewem na rachunek bankowy
    2. przelewem bankowym z odroczonym terminem płatności - po wcześniejszym ustaleniu i spełnieniu określonych w warunkach współpracy zasadach
  2. Nie realizujemy przesyłek za pobraniem.
§ 5. Reklamacje i zwroty
  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sklepu względem Kupującego, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
  2. Reklamacja może zostać złożona:
    1. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:biuro@capitalexpert.pl
    2. pisemnie na adres Sklepu.
  3. W opisie reklamacji należy podać podstawowe informacje, takie jak: okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży oraz danych kontaktowych składającego reklamację.
  4. Wszystkie sprzedawane w Sklepie towary są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta, dystrybutora lub importera.
  5. Sklep nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania towarów.
  6. Reklamacje konsumentów kierowane mogą być do Sklepu wyłącznie za pośrednictwem Kupującego, który dokonał zakupu.
  7. Reklamacje po dostawie towarów ze Sklepu do Kupującego przyjmowane będą wyłącznie w okresie do 48 h od momentu przyjęcia towarów przez Kupującego (przyjęcia towaru od przewoźnika). Jeżeli dostarczony towar będzie posiadał wady, Kupującemu przysługuje prawo otrzymania tego towaru z usuniętą wadą, wymiany na nowy egzemplarz pozbawiony wad, bądź zwrotu pieniędzy.
  8. Wady produktu wymagają decyzji producenta, dystrybutora bądź importera.
  9. Sposób i koszt transportu reklamacji do sklepu zostanie ustalony indywidualnie.
  10. Nie przyjmujemy zwrotów.
  11. Wszelkie braki i niezgodności towaru z fakturą należy zgłaszać w ciągu 48 h od otrzymania przesyłki ze Sklepu. Po tym terminie reklamacje dotyczące zgodności faktury z otrzymanym towarem nie będą uwzględniane.
  12. Pozostałe zasady współpracy określone zostały w warunkach współpracy.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl